23 Kasım 2011 Çarşamba

yine başarısız bir konad denemesi..

Sonunda anladım benim konad'la imtihanım henüz bitmemiş.. Blogları takip halindeyken ne kadar kolay görünüyordu öyle.. El pratikliği önemli bu işte, bir de yaratıcılık lazım tabii :)


Mevzu bahis konad denemesini aslında geçen hafta yapmıştım. Ama işte işler güçler vs derken bugüne kaldı.



Resimde de görülemediği üzere, damga yapmak için kullandığım renk Golden Rose'un nail art serisinden 114 no'lu beyaz simli ojesi. Konad için pek uygun olmadığını içim yanarak da olsa kabullendim sonunda :) Siyah ojede belli olur diye umutlanmıştım ama sonuç bu kadar işte.. 


Altta kullandığım siyah oje Pastel 38. Her zamanki gibi 2 kat takıntımdan vaz geçemedim.. En üstte ise tek kat top coat var. Ben top coat olarak Alix Avien kullanıyorum, henüz bir sıkıntı yaşamadım.. Bu arada kullandığım disk Konad diski değil, kendisini yakaladinyakaladin.com'dan satın almıştım. 6 tanesi 5,90 TL gibi bir fiyata gelmişti. Denemek isteyenler için bence gayet iyiler..



Flaşsız son foto geleneğimi de bozmadan yeni konad denemelerine doğru yelken açıyorum.. sii yuuuu :))

Sevgiler,
lobiş..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...