21 Kasım 2011 Pazartesi

dertler derya olmuş ben de bir sandal..

Artık iyice zıvanadan çıkmış durumdayım! Peki ne anlamda? Şimdi şöyle oluyor; önümüzdeki 1 ay içinde hayatımda çok önemli değişiklikler olacak büyük ihtimalle, ama durumlar hala o kadar belirsiz ki ne hissetmem gerektiği konusunda en ufak bir fikrim yok.. Bir tarafım "her şey çok güzel olacak" derken diğer yanım "o kadar da heveslenme" diyor hala.. neyse ben bu arada blogumu baya bi ihmal ediyorum tabii, üstelik yeniyim hevesliyim sözde =( Ama bugün nihayet yeni bir yazı yazabiliyorum..




Neyse dün bu moral bozukluğuma çare olsun diye saçlarımı boyatmaya gittim, klasik bir kadınım evet =) Kafayı kıpkırmızı yaptırdıktan sonra hızımı alamadım, "sütyen almam lazım benim" dedim ve gittim Boyner'e. İşte o derece birbiriyle alakalı ruh hallerindeyim düşünün artık.. Boyner'de sağolsun bu işlerden anlayan çok şeker bir abla bana yardımcı olmaya çalıştı. Başlarda model seçmeye çalışırken her şey normaldi, gel gör ki benim malum uzuvlardan bir sıkıntım var, ondan bahsedince her şey değişiverdi.. Abla tutturdu "görmeden doğru modeli veremem" diye! Tamam haklı da kendince ama insan yine de başta bir kalakalıyor =)) Ne yapalım çaresiz girdik kabine, ben bir güzel soyundum, abla ciddiyetini hiç bozmadan gerekli incelemeyi yaptı.. Bir süre sonra zaten ben de alıştım duruma, yaklaşık 10 tane falan model denedik beraber ve sonuç mükemmel! Gerçekten doğru kalıbın ne demek olduğunu 30 yaşımda anladığım için utanç duyuyorum =/

Konuyu gereksiz uzattım, asıl amacım saçım boyandıktan sonra o bekleme süresini sıkılmadan geçirmek için sürdüğüm ojeleri göstermekti =)

Şimdi efenim, ojelerimizden ilki Flormar'ın Supermatte serisinden M126 kodlu ojesi. Ben şahsen kendisini mat olduğunu düşünerek satın almıştım ama açıkçası kuruduktan sonra düşündüğümüz anlamda bir matlaşma olmadı. Ama yine de rengi güzel, lila desem değil gri desem değil böyle arada, ama hoş =) Bu arada acayip yoğun bir yapısı var, tek kat kesinlikle yeterli ama ben 2. katı sürmezsem huzursuz oluyorum resmen.. Üzerine yine Flormar'ın Plus+Quartz serisinden 003 kodlu simli top coat (ben öyle olduğunu düşündüm) tek kat geçtim.

Sonuçlar fotolarda =)




Son foto yine flaşsız çekim. İşin gerçeği fotolarda göründüğünden daha parlak görünüyor simler. Ben foto işleriyle uğraşırken olanı biteni umursamadığını belli ederek yatağımda huzur içinde uyuyan çapaklı prensesi de es geçemedim.. Kendisi bu ara yaramazlıklarıyla beni canımdan bezdiriyor ama fotoya bakınca hiç alakası yok değil mi =))


İşte böyleyken böyle.. Bugün işlerden kafamı kaldırabilirsem geçen hafta yaptığım konad çalışmasını da bir sonraki yazıda paylaşmak istiyorum. 

Sevgiler,
lobiş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...