14 Kasım 2011 Pazartesi

yeni pasteller..

Koskoca bir bayram tatili daha geldi ve de rüzgar gibi geçti.. Bayram boyunca yeni konad denemeleri, yeni water marble çalışmaları yapacağının hayallerini kuran zavallı ben, bayramı ateşler ve ağrılar içinde yatakta geçirdim :(( zaten çok da sağlıklı olmadığını düşündüğüm tırnaklarım yüksek ateşe dayanamadı ve önce kat kat ayrılmak suretiyle kırıldılar... neyse ki idare eder bir uzunlukta kurtarabildim kendilerini :)

Dün sevgili arkadaşım Sinem'le dart antremanı yapmaya karar vermiştik. Güneşli olmasına aldandığımız Ankara havası bize yine acımadı ve burnumuz soğuktan düşmesin diye biraz ısınmak niyetiyle yolumuzun üstünde bir parfümeriye dalıverdik :)) Ben de fırsatı kaçırmadım tabii :p

Soldan sağa: 05, 16, 61, 17, 20

Ben içlerinde en çok 17'yi beğendim sanırım. Zaten oldum olası mavi-yeşil tonlarını severim.. burada pek belli değil ama 05'in içinde sarı altın pırıltılar var, fena değil bence.. Silerken en kolay 61 ve 20 çıktı diyebilirim çünkü diğerleri simli olduğu için tırnağa hafiften yapışma durumları var :)

Tırnakta nasıl durduklarına gelince, sonuçlar aşağıda :)



Soldan sağa: 17, 61, 16, 05, baş parmak 20

Son foto yine flaşsız çekim. Bu arada 05, 61 ve 20'nin 3 kat olduğunu söylemeliyim. 2 kat bana yeterli gelmedi çünkü tırnak çizgimin görünmesinden hoşlanmıyorum.. 

Sevgiler,
Lobiş..


2 yorum:

  1. 16 görüpte hemen alacağım bi renk :)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle haklısın :) ben yine de tırnaklarım uzayınca daha iyi duracağını düşündüm ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...