3 Kasım 2011 Perşembe

İlk..

Merhaba,

Uzun zamandır özendiğim blog tutma meselesine nihayet el atmış bulunuyorum.. Bir hevesle bugün yarın derken yaklaşık 5 senedir ertelediğim bir şeydi :\ Burada yalnızca hobilerimle alakalı konularda yazmayı düşünmüyorum. Önce bir oje blogu oluşturmaya niyetlenmiştim ama zaten bu konuda Türkiye ve çeşitli ülkelerde çok başarılı arkadaşlar var, o nedenle alanı onlara bırakmaya karar verdim :)) son kararım blogumun bana ilginç gelen, hoşuma giden ya da gitmeyen, kızdıran, yüzümü güldüren ama içimden paylaşmak geldi diyebileceğim her şeyi içerebilmesi yönünde.. 

Kısaca bahsedecek olursam ben 11 yıldır Ankara'da yaşıyorum. Ankara Üniversitesi Kimya Bölümü mezunuyum. Üniversite okumak amacıyla ailesinden kopup gelen her bağrı yanık genç insan gibi cesaretle ama itiraf ediyorum biraz içim titreyerek geldim. İlk zamanlar Ankara'yı sevdiğimi de söyleyemem.. Ama bir şekilde alıştığım ve hatta sevdiğim bu şehirde yaşamımı sürdürme halindeyim :)

Çok ilginç bir hayat yaşadığım söylenemez ama kendimce keyif aldığım her şeyden bir parça yararlanmaya çalışıyorum :)

Umarım acemiliğimi üzerimden attıkça burayı gittikçe sevimli bir hale getirebilirim :))

Sevgiler,
Lobiş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...