4 Kasım 2011 Cuma

Orly Supernatural..

Nihayet oje merakımla ilgili ilk yazımı yazabiliyorum :)) Bugün tırnaklarımda Orly'nin Supernatural ojesi var. Kendisine sahip olalı çok uzun bir zaman olmadı ama ben şimdiden şişenin 1/4'ünü tüketmiş durumdayım. Şimdilik Orly'nin 2 ojesine sahibim ama gönül rahatlığıyla sürülüş kolaylığı, fırça yapısı ve süper hızlı kuruma süresi açısından favorim olduğunu söyleyebilirim. Supernatural'dan bahsedecek olursam kendisini gül kurusuyla şeker pembesi arasında kalmış sedefli bir renk olarak tanımlayabilirim sanırım. Bence tek başına da çok şık duran bir oje ama ben henüz çok yeni konad sahibi olduğum için biraz oynamak istedim :))) 

       
                                 


Supernatural'ın kremsi bir yapısı var, yine de tam düzgün bir görünüş için 3 kat sürmem gerekti.. Üzerine de Konad M3 diskinde bulunan yıldızları damgaladım. Baskı için Golden Rose'un nail art serisinden siyah ve altın rengini kullandım. Altın rengi supernatural üzerinde çok başarılı olmadı ama olsun acemilik geçicek zamanla :))

Sonuç şu şekilde;




Son fotoyu iş yerinde flaşsız çektim, o nedenle altın yaldızlar bir miktar daha belirgin gibi..

Bu arada söylemeden geçmemem lazım kendisini facebook'taki DenizRio sayfasından kampanya dahilinde indirimli satın aldım, böylece yarı fiyatına gelmiş oldu :)) Sayfadaki Garaj Satışı albümünde gördüğünüz her şey satılık tabii tükenmemiş olmak şartıyla :))

Neyse sonuç olarak çok başarılı diyemesem de şirin bir görüntü oldu :p

sevgiler,
lobiş..

2 yorum:

  1. hoşgeldin :)) yeni bir ojeci daha oley :p

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim :)) sizlerin sayesinde oldu valla :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...