18 Eylül 2012 Salı

yeni konad şeysi..

Aylar sonra nihayet üşengeçliğime bir son verdim :p

Bildiğiniz gibi yazılarımı Ankara'dan yazıyordum fakat Nisan ayının 15'i itibariyle İstanbul'a yerleşmiş bulunuyorum. Taşınma sırasında kırılan tırnaklarımı uzunca bir süre de kemirmek suretiyle yıprattığım için yeni post oluşturmayı sürekli ertelemek durumunda kalıyordum. Aslında önceden yaptığım bazı manikürlerin fotolarını zaman zaman yayınlamayı düşündüm ama yaz rehaveti diyelim :)

Öncelikle bu manikür biraz ağır oldu sanırım, kalkıp düğüne gitsem yeridir yani.. Yine de bir hevestir, idare ediverin :)

Kısa keseyim, buyrun fotolar;




Taban renk olarak Golden Rose'un 67 numaralı gümüş simli ojesini sürdüm. Üzerinde iki kat Sally Hansen Midnight in NY siyah var, gördüğünüz gibi yarım ay stayla :) Kuruduktan sonra da Konad m63 diskindeki deseni Golden Rose Nail Art 107 ile uyguladım.

Manikürün parlak hali çok fazla hoşuma gitmeyince en üst kata Pastel Matte Top Coat Satin Finish sürerek matlaştırdım ve sonuç aşağıdaki fotoda..


Son haliyle çok daha güzel olduğunu düşünüyorum :) Umarım beğenirsiniz..

Sevgiler,
lobiş..




1 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    banada beklerim :)

    melonunojeleri.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...