8 Aralık 2011 Perşembe

Flormar 394 + supershine 29

Aslında blog yazmaya başlarken düşüncem bu blog'un sadece oje konusuna yönelik olmamasıydı ama bu ara gündemimde beni oje kadar mutlu eden bir şey yok maalesef.. O nedenle tam bir oje blog'u modunda gideceğim anlaşılan böyle..  

Evet efenim günün konusu geçen hafta sonu Kızılay'dan aldığım Flormar ojelerden ikisi..


Supershine 29 sıcak bir pembe. Bazı çevreler bu renge toz pembe diyor sanırım. Tek başına da çok güzel görünüyor kesinlikle.. Aşağıdaki oje karanlıkta flaşlı çekim, biraz parladı o nedenle gün ışığında daha güzel fotolar yakalanabilir sanki..


İşte ben bu güzel pembe'nin üzerinde simli bronz görünümlü 394'ün nasıl duracağını merak ettim. Sonuç bence güzel ama galiba daha koyu bir baz renk 394'ün güzelliğini daha çok ortaya çıkaracaktır, bir de güneş ışığı tabii ama bu ara kendisine hasretiz :) 

Baz renk 2 kat, kıvamı kremsi ama fırça izlerini çok belli ettiği için 2 kat sürmem gerekti. Üzerine bu tarz bir kaplama yapacaksanız gerek yok ama.. 394'ü ilk önce tek kat sürmek istedim ama o da leke görünümü verdi bence, içime sinmediği için 2. katı da sürüverdim. Yüzey biraz pütürlü olsa da rahatsız edici olmadığı için topcoat kullanmaya gerek duymadım.. 

Açıkçası ben 394'ün baz rengi bu kadar örteceğini düşünmemiştim ama pembe kayboldu resmen bildiğiniz bronz oldu tırnaklarım.. Demek ki tek başına da kullanılabilitesi var..

Ben bu şekil geyinirim, sen o şekil geyinirsin, sonuç şu şekil :)





1. ve 3. fotoları (biraz da güneş ışığı etkisi yakalar mıyım umuduyla) okuma lambamın ışığında çektim. Gördüğünüz gibi 394 bronzdan altın rengine döndü. İkinci foto karanlıkta flaşlı, gerçek rengi gösteren foto bu diyebilirim.. 

Sonuç olarak dediğim gibi bir de siyah baz üzerinde deneyeceğim 394'ü. Diğer taraftan süngerleme tekniğine çok uygun bir oje bence haberiniz olsun :)

Sevgiler,
lobiş..

2 yorum:

  1. çok güzel olmuş ya =)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim Esra'cım :)) ben de sizin 31 day challenge'ları heyecanla takip ediyorum :) windows tema şahane fikir!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...